»Čeprav nismo pričakovali povečanja števila spletnih kupcev, je v zadnjem letu njihovo število ponovno naraslo.«
»Bolj kot število novih spletnih kupcev narašča frekvenca spletnih nakupov pri obstoječih.«
»Dejstvo je, da slovenski uporabniki medmrežja vse pogosteje posegajo po spletnih nakupih, in razmere v družbi so to še dodatno pospešile.«
»Zaznati je, da so nekatera podjetja znotraj danih razmer poiskala nove priložnosti in prilagodila svoje strategije.«
»Nenehno iskanje novih modelov in iskanje novih priložnosti bosta ključ do uspeha.«
»Snapchat in Instagram sta predvsem družbeni omrežji mladih, kar ne pomeni, da ju ne uporabljajo tudi starejši. Na Facebooku smo vsi, vendar so mladi manj dejavni, medtem ko je Viber omogočil starejšim, ki imajo sorodnike v tujini, najcenejši in najoptimalnejši način, da ostanejo v stiku z njimi.«
»Ena večjih težav je, ko začne nastajati t. i. informacijski mehurček, ki uporabnika zapre v omejen krog informacij. Gre za to, da algoritmi na omrežju vsiljujejo informacije, ki uporabnika zanimajo, ne ponujajo pa alternativnih virov, ki bi morda izpodbijali to prepričanje.«
»Recimo, da nas zanima, ali je Zemlja ploščata. Sistem umetne inteligence to ugotovi in nam pokaže filmček o ploščati Zemlji. Ko prvič iščemo, najdemo enega, drugič dva, tri, pet, dokler na koncu ni vse podrejeno temu in kar naenkrat dobimo občutek, da ves splet govori o tem, da je Zemlja ploščata.«
»Nekateri bolj kritični avtorji, recimo Sigmund Bauman, pravijo, da je ljubezen dokončno komodificirana, da je postala potrošniški predmet, kar se vidi po sistemu profilov, kjer odkljukaš 'želim to in to', enako kot v trgovini, kjer izbereš, kar želiš.«
»Aplikacije monetizirajo svoje storitve tako, da se povezujejo z oglaševalskimi in analitskimi podjetji, trgovinami za aplikacije in podobno. Tu se generirajo podatki, ki prinašajo dobiček, za to pa potrebujejo čim aktivnejše uporabnike in uporabnice.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju